Microsoft TEAMS
SharePoint online

M365CA – Serviceaanvragen

Serviceaanvragen zijn probleemmeldingen die naar Microsoft gestuurd worden om hiervoor een oplossing te krijgen. Om een nieuwe serviceaanvraag in te dienen ga je naar Microsoft 365 beheercentrum -> Ondersteuning -> Nieuwe Serviceaanvraag.

vul het probleem in dat je hebt: vb Kan geen gebruiker maken

Het systeem gaat nu eerst mogelijke antwoorden zoeken in de online documentatie van Microsoft 365. Er worden eventueel verschillende artikels getoond die je kan doornemen. Indien geen van deze oplossingen voor jouw de juiste zijn, klik dan op Contact opnemen met ondersteuning onderaan het scherm.

Vul alle gegevens in. Vergeet bij landinstellingen niet om je time-zone in te geven.

Jouwe serviceaanvraag wordt geregistreerd en zal door Microsoft behandeld worden.


Jouw aanvragen kan je terugvinden onder: Microsoft 365 beheercentrum -> Ondersteuning -> Serviceaanvragen weergeven .

Hier kan je het hele verloop van je tickets (serviceaanvragen) terugvinden.